What to expect

Hola!
De senaste dagarna har jag grillat ute med Sofia, klättrat i träd, firat mors dag, gått på picknick, hejat på Loreen, tagit en avskedsmiddag på McDonalds på 15 minuter med Nora följt av bio!
Igår efter skolan så bestämde jag och Nora oss för att vi skulle åka till Julia och pigga upp henne, eftersom att hon brytit nyckelbenet, men eftersom att hon inte var hemma så fick vi lämna våran fina Gallerix-påse vid dörren istället!
Sedan var planen att vi skulle gå och se "Älska mig igen", men det blev inte riktigt som vi tänkt oss då vi hade råkat boka tills på onsdag istället (?) så vi fick gå på "What to expect"!
Men det var helt fine by me! Sen tog jag farväl av Nora, eftersom att hon åker till Argentina i 2 veckor nu...
Och ikväll är det BAL! Tagga x1000!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback