Breaking Dawn - Deluxe 3 Disc Box Set

Hej!
Kom hem från Ungdomsgruppen som idag bestod av tårta i stora mängder, var choklad, fotbolsspel och allmänt övertaggade, sockerkickade ungdomar, för typ 20 min sen.

Direkt efter skolan drog jag till Hemmakväll där jag köpte den efterlängtade Breaking Dawn boxen med en massa extramaterial, vykort, Bellas bröllops-hårsmycke, och en poster! Hann inte kolla idag då jag kom hem fyra och skulle va borta fem, men imorgon blir det movie-night för hela slanten!

Har längtat så in i norden på denna box! Ääääntligen är den MIN!!



Hmm..trodde du skulle komma till oss ikväll...? <3

2012-03-15 // 13:31:48

Jag kommer ju hem nån gång ;) innan finns det också tid! :D <.3

2012-03-15 // 14:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback