The Lonley Island

Hello! Hur jag jag spenderat in första dag som 15 år? Jag har varit på sjukhuset och kollat mitt knä, varit i skolan och svarat på 100 grattis meddelanden på facebook :)
Igår kom ju hela släkten på mammas sida hit, plus Julia och Sofia, vi lagade mat, fixade tårta, jag fick superfina presenter, och så hade vi det sådär allmänt roligt som  vi brukar ha, dvs en väldigt lyckad födelsedag :)
Idag har jag träning, annars är det pluggapluggaplugga som gäller, så jag orkar inte riktigt ladda upp bilder från igår, gör det antingen senare ikväll eller imorgon, adios!

Vad i @¤£#*@%#...
Inlägget skulle publicerats igår, äsch vafan, jag jag slipper ju skriva om idag iallafall...
Förutom att det är ungdomsgruppen + konfis timeis...
(Den blir bra när det gått typ 57 sekunder...)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback