As long as we bouth shall live

Hej, kom hem från ungdomsgruppen som idag bestod av mig, Emma, Anna, Niklas, Martin, Jonathan, Andreas, Linda, David Michaela och Reneè, för typ 40 minuter sen, vi satt och pratade, och så körde jag, Anna, Niklas, Marting och Jonathan wii haha, det gick sådär, jag kom sist alla gånger förutom en... då kom jag trea...
Aja, innan det var det ju konfirmand-times, vilket gick bra, haha  har inte så mycket mer att säga om det.

Nu ska jag sova, för imorgon = Ny dag, nya tag, vilket betyder att jag behöver sömn, annars kommer det bli typ Ny dag = nya ... "bed-times" all day long.

Bilden får representera den ny utsläpta BD trailern som verkligen är helt underbar. Orkar inte skriva ett inlägg om mina hyperventilerande hjärtstoppande känslor för den, då skulle jag behöva skriva i minst 3 timmar till, plus att jag tror att ni själva fattar när ni själva ser den... DET KALLAS ÄKTA KÄRLEK 10000000 VARV RUNT JORDEN OCH TILLBAKA, den trailern gjorde verkligen min dag. To die for säger jag bara... to die for...








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback