Våran camping på Stockholms gator!

Haha ja, vi kom ju till Sergels torg typ 12:00 på onsdagen, "slog läger" bredvid två andra uppsalabor, och väntade.
Folk kan faktiskt vara riktigt dumma. De finns t.ex folk som går omkring och tror att vi firade Kadaffis död, att vi var scouter på hike, att vi demonstrerade för hemlösa katter, att vi tillhörde occupy, att vi köade för att få biljetter till Tintin, att vi var en grupp hemlösa som demonstrerade, att vi tog en lunchpaus från skolan, att vi bara tyckte det var mysigt med kyla. Inte för att vi intalade dom det eller så.
Vi satt ju där i två dygn, vi hade plats 15 & 16 på listan, som bestod av 250 andra VIP personer, plus de 500 andra som kom på fredagen.

Vi har alltså fått vissa kroppsdelar förfrusna, levt på godis, mackor och en pastasallad, bott under ett paraply i stora svarta sopsäckar osv osv osv. Men det var på samma gång askul, alla som var där var så stört sköna!
Fast det är ju inte ofta vi TwiHeards inte är det, right?

Haha och till köpet på detta så vann jag tyå VIP biljetter också... så nu har jag fyra st, så de två andra som jag inte har någon användning för säljer jag vidare till de mindre lyckade personerna som inte lyckades få tag på någon.



Hej! Jag skulle vilja köpa de andra två vip biljetterna för 400 kr.

Du anar inte hur mycket jag vill träffa dom! Har försökt få tag på biljetter överallt men alla säljer för så dyrt pris :(. Jag hoppas att du förstår att 400 kr faktiskt är ett rimligt pris med tanke på att du vann dom. Jag älskar verkligen twilight skådespelarna och hoppas att du förstår mig!

Om du är intresserad kan du gärna maila mig på: [email protected]

2011-10-23 // 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback