TWILIGHT FAN EVENT!

De senaste dagarna har jag svävat på små rosa moln.
Den 28/10 2011 är den bästa dagen i hela mitt liv. Vi började med att köa i 12 timmar, från typ 4-5 på morgonen.
Sedan blev vi insläppta, och fick stå som en hög packade sillar och vänta på att eventer skulle starta i två timmar.
Sen började det. Vi fick se en massa klipp från Breaking Dawn (haha när de spelade "A thousand years" i början så stod jag och skakade som typ en liten chihuahua mitt ute i vintern, och både jag och lisa började gråta så alla trodde typ att vi skulle svimma) men iallafall, sen kom Mange Makers, Oleg, Thomas Stenström, Nause, och de bästa av allt: ROBERT PATTINSON och ASHLEY GREENE. Det var helt jävla underbart. Man bara grät och grät av lycka.
Jag fick se dom. Jag höll deras händer. De höll i min bok, de skrev i den. Jag pratade med dom. De pratade med oss.
Resten är inte intressant. JAG HAR VARIT 10 CM IFRÅN BÅDE ROB OCH ASHLEY. Jag har hållit i samma arm och hand som friar till Bella, som håller om henne. Jag är världens lyckligaste människa nu.






Hehe jag var tvungen att ta bort nästan alla bilder jag tog innan för att kunna filma så mkt som jag gjorde...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback