höst

Tja! Nu sitter jag i min morgonrock och kollar på TV, seriöst, morgonrock!
Jag frös nästan ihjäl och såg ingen annan utväg än just... morgonrocken.
Jag älskar alla årstider (förutom månaden November, januari och mars då), om man sitter innomhus vid ett fönster. Sen när man kommer ut i kylan så blir det en helt annan sak.
Jag får liksom upp en hel radda svordomar i huvudet då, så ni kan ju tänka er.
Fast det kan ju vara mysigt ibland, ibland... ibland.

Same shit (inte). Men nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, och sluta sympati-skriva.
Hoppas ni har det bra, precis som dom som befinner sig i typ grekland, italien, thailand eller något annat varmt land troligtsvis har.

Haha åh, bild från förra hösten, alltså typ ett år gammal...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback