Idol-times

Tja, just nu ligger jag i soffan och kör spansk wordfeud på Linneas mobil. Känns inte helt OK på grund av tre orsaker:
1.Det enda ord jag faktiskt kan stava till på spanska är Hola, Adios och si.
2.Jag missade 5 minuter av Idol, så nu hänger jag inte riktigt med i vad som händer.
3.Wordfeud spelade man för typ 2 månader sen, och det är inte förens nu som jag börjar med det. På min lillasysters mobil.

Men jag kan erkänna att jag faktiskt tycker det är stört kul, trots att jag är lite retard... typ halkat efter släden, eller vad man nu säger.



FAN helt jävla värdelöst att Olle åkte ut... André kan ta och kyssa sig någonstans där solen aldrig lyser. Fy tusan.
Besvikelsen som uppstår, säger jag bara.

Aja, här har vi iallafall en bild som ger lite solljus i livet. Asså åh... Olle!? DÖ.


Inlägget tog en kvart att skriva... helt borta tjej här. Tror jag behöver lite sömn nu.


» Julia

gaah instämmer! Blev så arg när Olle åkte han var ju så himla bra just den kvällen också och andré kan dra åt pipan!!...ha ha

2011-11-05 // 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback