Hörde jag "snö" eller?

Är på sjukt dåligt humör nu, och här är en ledtråd varför: Snö.
Känns det bekant? JA FÖRFAN VI HAR LÄST DET CA8754345 GGR på fb nu.
WE KIND OF GET IT.
Asså vafan, kyla, slask och all jävla kyla åter igen. FML. Så fort man går ut blir man dränkt av snöflingor stora som fotbollar. MAN BA JA MEN CHILLA LITE.
Snön förstör livet. Känner mig som biologi-konversationen mellan Edward och Bella i Twilight "Om du hatar regnet så mycket, varför flyttar du då till den blötste platsen i USA (HELA JÄLVA VÄRLDEN?"
FÖR JAG TRODDE "äntligen en vinter utan snö :)" OM JAG VILLE HA SNÖ SKULLE JAG FLYTTAT TILL NORDPOLEN.
Palla frysa så fort man öppnar dörren, när man ändå har jeans och kofta på sig.
DIE HARD.
Och sen vill inte min Spotify funka heller. AA MM MM AA JÄTTEKUL.
*ALLA SVORDOMAR SOM FINNS + NÅGRA TILL*
mm jättefint... tänk så fint med grönt gräs, värmande sol och klarblått hav. DET är KÄRLEK folk. Inte snö.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback