hur många lingon finns det i världen?

Okej, jag orkar inte sätta på datan så det får bli en mobilblogg. Igår gick jag på bio med Linnea och Annica, ni kanske fattar vilken med tanke på rubriken? Den va iallafal asbra, Haha alla var så sköna, rekommenderar den verkligen! Idag har jag bara slappat och haft träning, nu kollar jag på 27 dresses för 3:e gången i mitt liv, just so you know... Nu ska jag kolla klart på slutet och sen packa ihop mina grejer, vi örs imrn... får vi hoppas Haha


Hej :) Nu är vinnaren av det valfria märkesplagget utsedd! Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny sån tävling där du kan valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till den nya tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-15 // 23:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback