A.I.A.N.L

= AMANDA IS A NO LIFER
Hur mår du just nu? - göttgött men lite trött
Vem tänker du på just nu? -
Hitler och Gud, för jag måste skriva SO, och det är ungdomsgruppen ikväll..
Senaste som ringde dig? -
Sofia
Senaste som smsade dig -
Jadu, Sofia...
Vad åt du senast? -
Äckel vegitraiska köttbullar och pastaaaa
Vilken är din favoritfärg? -
ROSA
Blond eller brunett? -
Jag är ju BLOND så jag måste ju försvara mig själv

Vad vill du göra i sommar? - ÄÄÄTA glass och jordgubbar!!!
Planer för vintern? - Vintern kan ta sig nånstans där den inte kommer åt.
Vad tror du dina klasskompisar tycker om dig? -
Svår fråga hörrudu
Senaste filmen du såg? - Eehm... don't rimembör
Vilka skor hade du på dig senast? -
gladiatorshues
Uppsatt eller nedsläppt? -
Hahahaha "nedsläppt" lät kul... men jag vet inte 
Har du någon gång fått ig på ett prov? - nepsi pepsi
Vad har du för dator? -
mini mini miiiini acer
Vad stod det på ditt senaste sms? - Haha jao mannen :D
Vilken tid på dygnet gillar du bäst? -  efter lunch, efter middagen, efter frukosten...
Vad är detta? - Att slösa bort min tid då jag skulle jobbat SO
Någon som du vill träffa? - Edward Cullen (ingen sa något om en realistisk person)
Hur många bloggar läser du? - 198752 B) Jo ja jag sitter alltid och håller räkningen
Vart befinner du dig? -
På gatan (?) nej men hemma
Någonting du har funderat mycket över? -
nej
Lyssnar du på just nu? - TEVEN
Vad gjorde du senast? - Kollade på TEVEN
Vad ska du göra nu? - Skriva SO
 HEJDÅ


» Sofia

Hahaha, jao mannen XD <3

2011-05-15 // 10:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback