På klub-ben

Igår fyllde min lillebror 8 år, så åkte till gränby och köpte present och sen kom pappa och hämtade oss.
Jag hade "fame"-träning på kvällen, och sen Desperate Housewives.
Ja, och min lillasyster tog inte med systemkameran från pappa som hon sa, så jag får den först i helgen.
Hm.
¨

Konfis idag, och två månader är jag konfirmerad, fett ballt.
Aja, jag är trött som en jag vet inte vad, hehe ja man blir det efter två föreläsningar på rad
"chiqutita tell me whats wroooong..." "på klubben, benben,benbenbenben (och jerry)"
Lisa get's it ;)

ingen bild pga klantig syster. typ.
Nejdå jag kan säkert rota fram något som jag brukar...

Hahahahahaha asgarv...
men kolla på mina tänder, de ser typ svarta ut? haha jag kanska har ätit för mycket godis...;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback