Sommarlov

Nu sitter jag i soffan och kollar på Phoeneas and Ferb. Eller inte längre, mamma verkar ha svårt att bestämma sig.
Aja, över till det roliga delarna från dagen.
I skolan städade vi, och sen åkte vi till stan med hela klassen där Niklas bjöd klassen på glass för 410 kr... och ja, en glass sitter ju aldrig fel.
Sen åkte jag hem, duschade och cyklade till Julia, och lite senare kom Lisa, och vi åt och fixade oss lite till avslutningen.
Som var sorglig. Vi hade fått upp värsta bästa stämningen i klassen, och så kommer Niklas och säger att kan ska sluta jobba hos oss!
Glädjedödare.
Så vi måste få en ny okänd lärare nu till nian, hur snällt känndes det på en skala 1-10 vavavavavava?!?!?!?!?
Så då blev alla ledsna. Haha det slutade med att jag och lisa stod och grät sammtidigt som vi skrattade - fail.
Men sen fick jag jordgubbar hemma, plus att det är ju sommarlov, då kan man ju inte gå och deppa över skolan! :D
Nu ska jag sova, eller kolla på någon mysig film (vänner avsnitt i repris...)
Bäst



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback