Underbar helg

Hej, nu är jag hemma från en underbar helg (som ni kanske förstod på rubriken?)
Aja, jag, Julia och Sofia åkte till mitt landställe, haha vi firade Julia, det har liksom blivit våran grej att fira varandra 10 år efter... Men iallafall, vi har haft det supermysigt, och ja, här har ni bildbevisen (bildbomben)
Om man väljer att äta tårta utan händer kan det resultera i följande...
hahaha MMMM VAD GOTT....
Haha lite suddiga bilder, men vafan vi åt ju tårta?!?!?!?
Haha misstolka den här bilden rätt... jaaa, jag klär alltid ut mig till kille och posar framför en pappersdocka som ser ut som Julia... javisst...
... för liksom varför klä ut sig till KILLE när vi redan är STORA STARKA MÄN!!
Och såhär ser man ut efter att man har doppat ansiktet i vatten för att ta en tugga av ett äpple och sedan i en skål med mjöl för att hitta en sockerbit.
VARNING: VANSINNIGT ÄCKLIGT, PROVA INTE DETTA HEMMA!
Hahaha så gott tyckte jag att det var... MUMS BA MUMS
Haha först var det bara jag och sofia...
... men efter ett tag, med mycket knuffande, övertalande, stänkande, och nerblötande så fick vi även i Julia ;)
Hahaha bilden...
Haha usch nu har jag suttit och laddat upp bilder i typ 3 timmar, om inte mer...
Så ja, tre timmar senare ... Här har ni en hel del bilder :)
(av hela 985 bilder...)
Senare, typ imorgon kommer ni få se en väldigt fin video vi gjort till julia... en "snek-peak har ni här:
Hahaha... something to look forward to...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback