KÄNSLAN

När man vinner 1:a världs vattenkriget mot tre 13 åriga pojkar på fyrishov - Segern är ljuv.
Så ja, min dag idag har spenderats på fyrishov med mina coola b-rudar, jag och Lisa åkte dit vid 12, och Julia kom vid 14-15 nån gång. Vi underhöll oss själva med hinderbanan (där vi total-ägde ut alla andra losers som försökte sig på den), och simmade runt och snackade om allt mellan himmel och jord, jag tror det blev ... ehm, ett antal varv runt äventyrsbadet haha...
Och just i denna heliga minut fylld av glädje och ro så befinner jag mig hos mormor och morfar, tänkte ladda över något runt.... 9 TV-säsonger på skiva nu, och det tar sinn lilla tid.
Så ja, dagen har varit toppenbra, eftersom att jag äntligen fick träffa min lilla Julia och lilla Lisa haha, det var verkligen "a long time ago.." sen vi sågs sist...
Usch sicken gammal sommar-bild jag hittade i bild arkivet då...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback