The Violet Hour

Jag hann inte uppdatera igår, och jag ska förklara varför:
För jag gick på stan från två till tjugo i nio, för vi skulle på gudstjänst (för konfan)
Så först gick vi till bibblan och kollade en sak, sen satt jag och Julia på Subway i typ 3 timmar och snackade,
och sen skulle vi till Domkyrkan, det var läskigt, för vi kom inte in, och det stod "dra handtaget åt höger" men vi vågade inte, för det kom värsta läskiga gubbarna som vi sprang ifrån, och jag halkade två gånger, haha fail :(
Men sen kom Sofia och skulle öppna dörren, men det var låst, så då hade vi gått på stan i onödan:)

Men det var iallafal supermysig och roligt på schtan ändå!
Älskar dig Julia, Amanda + Julia = två luffare
För att stan stängde ju klockan sju, så vi fick luffa runt i typ en timme :]


Jag har inga bilder förutom på Twilight, så jaa...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback