STHLM

Tjena, Sofia gick hen för typ en timmen sen...
Haha först tog vi tåget till stockholm vid elva, vi började för ovanlighetens skull kolla vid gamla stan och gick sen vidare till gågatan, haha där vi virrade bort oss vid slottet på vägen, och hamnade typ på värsta turist-buss-grejen ?
Hehe men sen hittade vi, med hjälp från "mobil-guiding" från de som kan gatorna. Typ.
Men jag köpte lite grejer, och vi åt på PizzaHut, som btw var dyrt, 90 kr hahaha.
Vi satt där i typ 10 år och käkade (jag käkade) berg av annanas.

Hehe jag hann inte ta bild på allt jag köpte, min kamera dog(R.I.P tills imorgon), så resten får ni se imrn.
Och när vi kom hem så hjälpte Sofia mig att sätta om ALLA mina planscher, eftersom att jag köpte två till STORA, så det tog typ 2 timmar. Eller tre.
Men aja, lite bilder nu var det ja...
Alla dessa skulle upp på mina väggar, (notera att det står ett pepparkakshus på en random tv)
Dessa bilder är Sofia en stolt fotograf över ;)

Jaa, jag har stökigt, men ssssssssch!


+ en meeega på Eclipse, och här har ni resultatet:


Neeeeeej vadå stökigt!?!?!?!?! PFFFFFFFF

Denna underbara poster på mr.Pattinson köpte jag också. Så stor och vacker :D 

Och jag köpte även Breaking Dawn på Engelska med vitt omslag och fyra skrivböcker med citat från filmerna.
 
Aja det får räcka...(dvs. det var typ allt vi tog bild på innan kameran dog)
Så resten av det jag köpte får ni imrn ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback