My greatest bestest friends

Haha några minuter efter att jag skrev detta inlägg så kom Julia och Sofia hit, som en surprise, och dom tog mig till gränby, där vi testade vackra kläder (moahaha jag=stylist), jag fick en present, och de bjöd mig på middag. Sen när jag trodde att vi var klara, vilket vi definitivt inte var, så fick jag ta på mig en ögonbindel. De kämpade med mig som bokstavligt talat vinglande mig genom hela "resan". Sedan hoppade vi in i en bil, där vi satt i typ 2 och en halv timme, jaa fortfarande med ögonbindel. Och det visade sig att vi skulle till hälsingland. Jag hade ju gissat att vi skulle dit för mig själv, eftersom att vi satt där så länge, men det var det värt!
Jag har helt underbara bästa vänner!
Vi har haft hur roligt som helst i helgen, och allt för eran skull, ni är underbara!
Jag älskar er mest i hela världen, ni är bäst! 

Hahaha den här låten kommar jag förknippa starkt med resan dit, och speciellt våra vackra sångröster när vi tar i för fulla muggar och sjunger "ooooooooooooooooooooooooo"


Många bilder kommer sen, när jag är inloggad på min sida av datan!



» Sofia

Puuu-uuuus!!!<3

2011-01-25 // 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback