Ute i sista minuten - aaalltid! =)

Hej, nu har jag precis lagat fisk, haha.
Jag som andrig äter fisk, men det var en förberedelse inför falun, så jag var tvungen.
Så här sista dagen på kvällen ba jaaa nu lagar vi fisk och packar :]
Men nu är allting iallafal klart, *puh*
Och imorgon blir det hallonsmoothie till frukost, en till förberedelse, men en god däremot :)

Jag såg på "The last song" hemma hos pappa igen, och jag grät lika mycket nu också,
den är så sjukt sorglig!
Ååh jag dör, fast jag älskar sorgliga filmer.... hehe.

Och vi ska kanske åka till Bulgarien i sommar, kanske, vi har inte bestämt något helt säkert än,
men gud så roligt! Det verkar va ett asbra hotell och ett jättefint land... pluuus att man kan shoppa hur billigt som helst där! (catchiiiing)

Haha långt inlägg, men jag kände bara för att skriva lite...

Slumpad bild :)



Vem sa att vi skulle till bulgarien???



Vi skulle jue kannske till Turkiet...

2011-02-11 // 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback