Julafton

God Jul i efterskott haha, varken hann, orkade, eller ville uppdatera igår på självaste julafton, så skriver lite nu istället.
Min Jul var supermysig, men jag tänker dock inte  vara som alla patetiska människor på facebook som skrivet ut exakt vad de får. Känns nästan som en tävling om vem som får de dyraste.
Trodde julen handlade om viktigare saker än vad man får i julklapp...?
Men för min del är julen inte slut än. Idag ska vi till min moster och fira med släkten som inte fick plats igår, och dagen efter det bär det av mot landet för firande med pappas sida. Sen den 27:e blir det julklappsshopping åt mig själv i Stockholm med Lisa & Julia nu när det är mellandagsrea (!!),
så ja, ni kan ju lika gärna kyssa eran uppdatering hejdå redan nu, ho ho ho.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback