Springer genom Uppsalas gator

Tjenare blogg.
Min dag har varit toppen, rent ut sagt, kanske till och med snäppet bättre, om så möjligt.
Den började med fjällnora tillsamands med Julia och Lisa, vi badade, solade, hoppade hopptorn, hyrde trampbåt, tog underbara foton, var allmänt glada och köpte glass. Visst låter det underbart? Och tillsamans med dessa härliga brudar kan jag säga att det var 100 gånger bättre än det låter.
Sedan fick vi skjuts till stan, där vi köpte mat från panini (MAT<3) och bosatte oss vid ån, där vi minst sagt var en aning speedade. Men vem blir inte det av ankor (eller änder, men skitsamma), härlig omgivning, mat och sina bästa vänner?

Fler dagar borde vara som den här, då kan jag säga er, gott folk, skulle jag vara "on top of the world", eller något sånt.

Fornhistorisk (?) bild från gamla dagar. De vi tog idag är just ni i lisas kamera, förhoppningsvis snart på hennes blögg, och sedan vidare till denna sköna hemsida...


Nu har jag låtit filosofisk så det räcker (skulle jag faktiskt vilja påstå). Nu blire TV-spel med bror min.
Ishockey + tevespel är ju min grej, verkligen :)


Juste, Gotland var toppen, har nog blivit lite brunare på köpet också, veckans höjdpunkt. Nejdå, men jag updaterar senare (alltså far away in the future när jag har lust med det) med en hel hög med bilder osv osv osv.

CIAO FELLAS! (Känder bar med ett filosofiskt avslut också)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback