The Script

Hej, nu sitter jag här och lyssnar på The Script.
Jag blir så glad av deras musik, jag sitter typ och ler som ett fån för mig själv smatidigt som jag sjunger med.
Åh man blir helt pirrig i magen typ. Ja jag är konstig.
Och plus att man tänker på WFE samtidigt.
Ååh just nu är jag på toppen av det bästa i livet. Jag är så jävla glad.
Tänk att lite musik och en film kan få en så hilma lycklig.
Direkt när jag hade sett på filmen så satte jag på The Script i öronen och då blev allting typ 10 gånger bättre , dvs 1000000000000000000000000000000000000000000% lycklig gånger 10
Jag får typ värsta rycken som om någon hade sagt att jag precis vunnit en miljon, jag sitter och hoppar upp och ner på min stol och bara ler.
Jag är så glad att det nästan kanns overkligt, ni tror säkert att jag överdriver, men det är faktiskt så, 100% sant.



Så sök på "The Script" på Spotify och lyssna på albumet "Sience and Faith", så underbara låtar!



hoppas du får ett skönt påsklov <3 kram <3

2011-04-17 // 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback