The first spring-feelings of the year

Ååh idag har man verkligen fått vårkänslor!
Det var asvarmt ute, typ all snö är borta, vi såg en fjäril, blommor och det var inte mörkt föräns ... senare än vad det brukar haha.

Aja, efter skolan gick jag ner på stan med Lisa och Julia, sen åkte vi hem till Julia och gjorde smoothie och konfis-läxa haha.
Sen typ sprang vi till konfan, och jag tappade mitt 15-kronors fjäderörhänge, *snyft*
Vi pratade om döden, man blev ganska deppig, men inte lika mycket som jag trodde haha.

Nu ska jag läsa igenom mina franska-glosor och läsa igenom lite matte förklaringar.
Ni ba aa vänta lite så att jag hinner anteckna till intresseklubben bara...


Haha jaa, här var vi inte gamla... typ förskoleklassen?



» emma

haha guud så söta, och Julias tröja går det ju inte att inte bli avundsjuk på ! :O haha ! ;)

2011-04-08 // 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback