Taaaaggad :D

*OOOOH MYYY GOOOOD*
Hahaha Amanda lyssnar på musik, Erik Hassle Standing where you left me, men det kanske ni redan fattade...?:)

ja, så ser mitt liv ut just nu, har legat helaa kvällen och lyssnat på random musik typ, förutom när jag hade träning då ;p

*Så jag sa min lilla smörgåstant vad kul det är att se dig, mena jag det? NEJ*
Hahahaha jag var bara tvungen att skriva en bit ur låten jag lyssnar på nu.... hööhö

men okej, FOKUSERA! Hahahaha det här inlägget går helt åt pipsvängen (pinnsvängen) , hahaha Amanda & Sofia humor:D

bäst att jag avslutar innan jag spårar ur helt, känner mig lite... ehm... ja, vad man nu kallar det?
SPEEDAD:)

men nu ska jag läsa, eller nej föresten, JAG LÄSTE JU UT LJUDET AV DITT HJÄRTA IDAG!
För viktiv information... intresseklubben noterar.

HEJDÅ!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback