Julia, Emma & Ewe idag ♥

Hejhej!
Dagen har varit toppen, fast skolan va dryg, men efter va jag med Julia, Emma & Ewe ♥ Vi åkte hem till mig, och först så gick vi ut och lekte i lekparken haha :P Sen åt vi kycklingsallad, och sen åkte vi till gränby centrum och kollade, hittade inget, jag börjar få lite panik nu med skolavslutnings kläder, även fast vi inte ska ha ngt speciellt på oss, (eftersom att vi är helt ensamma i falun)
Nu ska jag sluta skriva och ge er lite (typ två) bilder, haha

Ewe ♥


tur att man inte ser mitt ansikte SÅ mycket, jag ser helt mupp ut, skyller på att jag precis hoppade från gungan och landade ^^


Skrivet om ett tag och så får ni bilderna från när jag var ute med Sofia!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback