"Shopping" hela dagen ;)

Cha dudes !
Idag har jag först varit med Julia & Emma, vi gick runt på stan och så... köpte 2 ringar, en eclipse-tidning och åt lunch på Ahlbergs.
Kycklingsallad wiho!
Sen så ringde mamma och sa att hon skulle och och lämna min lillasyster som skulle sova hos en kompis i vänge, och jag hade inga nycklar med mig, och hon skulle typ va hemma kl fem. Men sen så skulle alla hem typ fyra, så jag åkte till julia och va där i en timme så att jag skulle slippa sitta uta och vänta på mamma, julia får bli utnämnd till dagens hjälte, hahaha! Men sen åkte jag och mamma till Gränby Centrum, och jag fick flera ringar (typ 6-pack) och en blus, sen åt vi middag där också, lasagne! 
Och nu sitter vi och kollar på ullared hahaha!
  
Jag vet att man inte ser så bra på bilderna...

(hihi jag glömde bort att ta med en av ringarna)


Nuså var alla med :D


Och blusen, fick inte någon bild på den som blev så bra...
men ni får nöja er med det ni får hahaha ;)



De här ringarna köpte jag , emma & julia likadan(de rosa) och jag och julia de blåa ;)

De är egentligen MYCKET ljusare i verkligheten än på bilden ;ooo

Det var allt för mig, buhbye :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback