everyday....is so lärorik:)

Hello suckers och alla ni som inte är det:)
Idag har jag badat i ...typ lännabadet.
Och jag har kommit på 2 saker, riktigt smart! Kolla...man lär sig nya saker varje dag :D Som tex.  idag så kom jag ju på att man lär sig saker varje dag och att Solero BerryBerry är min nya favoritglass, och igår så... ehm.... okej kanske inte varje dag, men nästan iaf, kolla nu kom jag på en ny sak att det inte var varje dag!
Okej nu blev det här lite random och jag tror inte att ngn hänger med längre så jag ska sluta, och en till sak har jag lärt mig, ifall man inte har A.C i bilen så har man W.C, HAHAHA, fattar ni ? Windows Condition, mahaha, okej nu seriöst, nu ska jag sluta plåga er.

SHALOM!

hetthetthett!


ooooh! Älskar, visst är han mycket bättre än Taylor? HATAHATAHATAR HAN!

2010-07-16 // 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback