Bokat semester!

Vi bokade egentligen för ett tag sedan men jag glömde bort att berätta, på söndag åker jag, mamma & linnea till sälen, vi kommer hem på fredag igen, asså vi ska inte dit och åka skidor eller nåt haha på sommaren, utanv vi ska bo på ngt hotel och så fanns det typ nåt vattenland och massa annat

sen på söndagen någon gång åker jag & linnea till pappa, och på måndagen åker vi birka paradise med typ hela släkten, kommer hem på tisdagen, och på onsdag morgon åker vi till lexands sommarland och kommer hem på lördag eller söndag.

Jag vet inte om jag kommer blogga ngt just då, de stod att det skulle finnas internet på hotelet i sälen men jag vet inte ifall det kostar, och vem vill sitta vid datan på semestern? Och när vi åker till pappa kanske jag kan sno hans Iphone, men då får ni vänta er stora bokstäver och inga bilder hahaha ;p

men nu ska jag typ steka omelett, eller ngt.
CIAO




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback