Tisdag med bästaste lisa:)

Hej:)
Igår var det ju dans, va med Lisa innan, vi åkte till Gränby Centrum och köpte semlor haha:) Vi vart rikitgt heta :O Sen åkte vi till mig och dansade hahhahaha. Vi lärde oss hela dansen till Hoedown Throwdown tror jag den hette, i Hannah Montana the movie, hahah :P Vi dansade typ heeela tiden, och filmade, och tog bilder. Men videon kommer upp när den blir lite mer lyckad. Haha.
Nu ska jag plugga, skulle typ ha åkt till ishallen med julia, men jag tror inte det är uppet :O Ska ta nåt att äta också... men vi hörs senare, och här kommer lite bilder från igår:







Video kommer kanske sen, men videofy är knaaas så vi får se :O
men nu ska jag plugga;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback