Min lilla shopping, mohaha

Tjaaaa, just nu sitter jag och leker med massa bilder, hehe.
Men jag är stolt för att jag har lärt mig lite :D (lite...)
men iaf, Jag och Sofia åkte till stan idag, haha jag vet inte ifall hon skrev det i sitt fina inlägg under? ;o
men iaf, jag köpte en Baseball jacka och en Ljudet av ditt hjärta bok... okej, jag kan erkänna, jag har ingen av Twilight böckerna hemma, förutom den då, haha jag har lånat alla andra när jag har läst dem från Sofia, men jag har alltid velat ha egna, och nu tyckte jag att det började bli dags att göra det, och jag böjade med trean haha;)
Men nu ska jag fortsätta leka, och eftersom att jag har varit så duktig så kanske jag tar en glass också, vem vet haha?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback