Kaninen Ninni Nos i Humorskogen, Amandas nya favorit saga!!;D

Morning alla er!! Sofia is hos Amandas hus and hon is gästblögging!!XD Sov här i natt:)
Från början var det meningen att både Amanda och Julia skulle sova hemma hos mig, men sen kunde inte Amanda, och Julia skulle få besök av sin moster som skulle sova där, så hon ville vara hemma. Men sen fick Amanda reda på att hon kunde sova med någon, för de skulle inte bort dagen efter, och ja, då hamnade hon och jag här;D Vi sov i källaren i natt, och det åskade som bara den ett tag! Amamnda somnade som vanligt före mig, efter en....host*, väldigt inproviserad godnatt saga om kaninen Ninni Nos enligt Amandas önskan XD;D
Nu ska Manda få skriva ett inlägg på min blogg oxå, så kolla gärna där oxå! :D;D Kramiz♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback