Hos Sofia

Hellu, just nu sitter jag hos sofia, hon pluggar medans jag precis har blivit klar, wiho, tummen upp för det (y)
Tidigare idag var jag med Lisa, först skulle vi till stan, men det var dåligt väder så vi åkte hem till mig isf och gjorde chokladbollar (gör en hel sats och dela på två, höhö) jag mår fortfarande illa av dem, eller ska jag säga den.
Men när lisa åkte hem så gick jag till sofia och vi har suttit och pluggat, så jag blev klar med steg 18 i svenska:)
Nu ska jag vara social mot sofia som går runt och sjunger "på tisdag blir det fläskkotlett, på onsdag blir det flästkotlett, på torsdag blir det fläskkotlett, på fredag blir det fläskkotlett" osv. haha!

CIAAAAO!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback