Båtparken + sommarträning

hejhej, nu har jag precis tränat klart för dagen.
Innan var jag i båtparken med Sofia, vi åt pastasallad och tog massa bilder med hennes systemkamera :)
Jag kan visa er dom när hon har lagt upp dom på sin blögg!
Nu ska jag duscha och sen läsa Eclipse, förvånade ...?

en bild som ni troligtsvis har sett många gånger förut... mohaha


gullig blogg du har!

hej nu är dt så här att jag behöver din hjälp för att komma bland dom 10 bästa, räknar med dig!(:.

tipsa dina vänner eller ifa du gillar min bild så kan du rösta varje dag(:.

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=8520



ifa du inte vill ha liknande kommentarer som denna så ber jag om ursäkt!

2010-08-06 // 00:00:41
» lasek

så sööta ni är <33

2010-08-08 // 15:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback