vårbilder med sofia♥

Hejhej!
Idag har jag varit med Sofia igen, hon sov ju hos mig och lalala ni vet ju redan allt:) Men idag har vi varit ute och tagit en massa bilder, och sen in och gjort...lite andra saker...ähm... för att komma till annat samtalsämne, imrn är det skola, orkar inte -.- men samtidigt kul att få träffa alla saknade igen, Lisa känn dig träffad:)
Nu ska ni få bilderna jag och sofia tog, passa på och njut av dom:)

SPRING FEELING♥


















Hahahaha den här bilden får ni bara för att jag gör en så himla skön pose hahaha!
Jag skulle hoppa från ena sidan till den andra och sofia fick en fin & bra bild på det!


Hahaha ja nu kan ni ju inte klaga på att det inte var några bilder iallafal^^



» Agnes

Haha okej, det är lugnt.

Snygga bilder ;)

2010-04-11 // 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback