Torsdagen innan fredagen :D

Sho Bre vad händer jao? Hmh... nu har jag rätt så mycket att skriva, så det blir kanske ett långt inlägg, känn ingen press att läsa hä-hä. När vi gick från idrotten blev jag & lisa emo-nunnor,sen smet vi ifrån de andra på vägen och köpte glass, melonglass & regnbågsglass, mumsigt:) sen gick vi till skolan, och lalala, sen på bussen, jag och malin satt och pratade, sen kom vi till bäverns, och en tant till busschauffören ba, är det någon station efter den hära ?han ba, Ja central. hon ba, okej då ska jag av här, och sen tog hon sin rullatorgrej och gick mot dörren (tog säker 5 minuter haha) sen började den dära gula saken vid dörren pipa, hon ba, nej men oj då, och typ stannade, sen började hon gå igen, ba, men vad händer? och så tog hon typ 10 år på sig och sen ba, men vad är det förnågot? och alla på bussen ba, men gå bara av!Och så stog hon där aslänge och jag vet inte vad. Haha hon va lite rolig (A) 

en låt som jag dorgar varje dag på bussen, älskar den!♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback