Fredag

Hej! Har precis kollat på topmodel och ska snart äta lunch tror jag. Kunde inte uppdatera ngt igår så jag skriver lite nu,  vi var ju på gränby centrum och julia kom och supricade oss haha. Vi hade megakul och jag köpte lite grejer, så kör lite wannabe lisa nu mihi:
rosa nagellack
rosa rosett
blåa jeansleggings
Och så fick jag ett par skor av pappa & annica som påskpresent;)

jag glömde min kamera hemma hos mamma så ni får vänta tills lördag/söndag på bilder.
Juste, jag ska till landet typ nu, och vi sover där tills imrn, sen vid två ska vi till mormor på påskmiddag, så uppdateringen kommer bli väldigt dålig.
hejdå, pussar



fin blogg, besök gärna min :)

2010-04-02 // 19:09:44
» Julia

Ååå vill oxå ha skor, hur ser dem ut?:O<33

2010-04-02 // 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback