You make me dance like a fool, forger how to breathe

Kommer inte ihåg när jag skrev sist, så drar en liten överblick från det jag kommer ihåg:
Vi fick bilderna från fotografen från balen
Vi gick på stadspromenad under en halv skoldag, utforskade Uppsala, bla. i domkyrkan...
...i ... vad stället nu heter, det med en stor boll/klot på taket...
..."hittade" en bro...
Lisa sov hos mig och vi hade filmmaraton, såg Kung Fu Panda, another Cinderella story, vampire suck, the red riding hood och en hel del gossip girl (lagade även grym mat som de mästerkockarna vi är)
Sen har vi även varit på Ålandsresa med niorna från skolan...
Upplevde Titanic àla Viking Line...
Buggade loss med pensionärerna...
...spelade minigolf...
...upplevde storm...
...chillade på en brygga...
...och var bara allmänt coola på den Åländska marken...
Och fick värsta momentet på bild... Emma sprutade parfym i mitt öga och som grädden på mosen tog hon bild på min reaktion. Detta är då en millisekund efter jag fick DKNY i ögat <3 <3
Herregud vad långt det blev nu, men bilder är alltid kul så vi kan ju leka att det är som en kompensation för min kassa uppdatering!


vart är klänningen längst till vänster på den första bilden köpt? :)

2012-06-05 // 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback