I'll be there in a heartbeat

HEJ! Lämnade nyss min familj i soffan då filmen de såg på endast kan beskrivas med ett ord med en ynka stavelse: sämst.
Så se aldrig på "maid in Manhattan" om ni inte har en dödsångest att knuffa i rumpan ut över kanten av liv och härligheter. Eller kanske inte ens då. 
Så jag övergav dem. Japp, det gjorde jag. Istället ska jag kolla på VÄNNER säsong 4 avsnitt 1 för 572392582a gången då jag kollade klart på säsong 3 för 458937459e gången lite tidigare idag.

Den enda saken jag gjort idag som faktiskt varit till någon nytta är min 1h 20min långa powerwalk jag tog, helt ensam i regnet. Kändes rätt mysigt och helt OK efter en dag som denna.
 
Imorgon ska jag boka klipptid också. Frukar efter stunden då jag kommer sitta i frisörstolen och få halva (om inte mer) kaluffsen avklippt. Om jag vill få fint hår skulle det nog krävas att jag rakade av allt först med tanke på hur länge sedan det faktiskt var jag klippte mig (fast egentligen utan "med tanke på" för jag kommer faktiskt inte ens ihåg det själv) , men känner mig inte så värst sugen på det.
 
Nämen se så det kan gå , nu har jag ju nästan skrivit en hel roman baserad på absolut ingenting!
"OCH PRISET FÖR MEST MENINGSLÖSA INLÄGG GÅR TILL........"
Nää nu ska vi inte vara sånna.
HEJ PÅ ER!
Just Sid, chillin' in da hood
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback