Don't stop me now, I'm having such a good time!

Hej!
Dagen har bestått av SO & NO plugg i högsta grad... typ Two Hundred Degrees! (That's why they call me Mister Fharenheit!)
Förutom det så gick jag och Nora till Arnie (notera gick, det tar typ en timme från mig)
Vi var som shooting stars leaping throught the skies, då vi skuttade fram till glada pepplåtar och fina dancemoves!
Efter två timmar bland hästar, träd och lera, gick vi hem igen (notera än en gång gick), köpte naturgodis och ... sen hamnade jag här hemma hyffsat illaluktande och allmänt ful.
MEN I DON'T CARE FÖR I'M HAVING SUCH A GOOD TIME!


Aja, som ni kanske märker så har jag fått en viss låt på hjärnan (Don't stop me, don't stop me, don't stop me! Hey hey hey! Don't stop me, don't stop me, Ooh ooh ooh (I like it))



Hoppas budskapet nådde fram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback