I Have A Dream

Hej, träningen gick sådär, landade någon sorts konstig axel-trehopp-ögel... grej, i ett av mina desperata försök i att landa en bra axel, sen den försvann... vilket iallafall är ett steg i rätt riktning!
Fast nu kommer vi ju inte ha nån träning på en hel vecka, så ja, så var det men den saken det!

Aja, jag är hungrig, lilla Linnea håller på att laga mat åt oss, så duktig hon är. Själv kollar jag på Svenska Hollywood fruar.
Lite olika prioriteringar. Fast mat är ju livet, och vi är bannlysta från köket. Och vi fick en varsin kaka i våran väntan...

Asså åh jag tror inte att man kan längta efter den här filmen, eller att få se Robert & Ashley mer än vad jag gör just nu. Jag har konstana fjärilar i magen, och det är det enda jag går runt och tänker på. Seriöst, kan inte tiden gå snabbare?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback