3 och en halv timmes väntan på sjukhuset för att få röntga mitt ben - helt ok

Eller egentligen inte. Plus att jag inte ens var skadad, utan vi skulle bara kolla på mitt sjukt snea ben.
Så först åkte vi till fålhagens (tror jag) vårdcentral, och sen till akademiska. Samanlagt typ 4.5 timmar på sjukhus idag. Verkligen en toppen dag.
Nu pluggar jag svenska med musik i öronen, och det enda possitiva är... ja, musiken i öronen.

Gammal goding från förra sommaren. Inget jag kommer göra om. Någonsin.



» Julia

Hur gick det på röntgen, vad sa dem om ditt ben?! :O <33

2011-05-23 // 18:57:00

De sa ingenting -.- dom ba aa nu har vi tagit bilderna, ni får en lalalala (kommer inte ihåg vad det hette ehehe...) om ett x antal månader....

MAN BA JAHA OKOKOKOKOKOKOKOK....................................................................................................................................

2011-05-23 // 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback