Science & Faith

Hej, just nu är jag very trött, så det här kommer säkert att bli ett sånt här very wierd inlägg.
Jag kommer inte ens ihåg skolan, men jag har ... suttit vid datan.
Hehe ja, och upptäckt ett nytt bra band som heter "the script", visste tyyyp inte om de föräns idag, coolt.
Haha jag har haft den ena datan på spotify och den andra till internet för spotify funkar inte på den här, och internet är... hm, segt på båda (?).
Min katt har namnsdag idag. Tror jag. Och hon fyllde år i... öum, jag tror det var typ tisdags eller måndags?
JA.
Imrn är vi lediga. Kunskapsbarn ni vet. Oh yeah.
Så jag ska städa och få pengar för det. Moahahahaha.
Jag är kissnödig så jag tänker inte skriva mer utan gå på toa istället.
Låter vettigt.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback