You lift my feet off the ground

Just nu ligger jag och försöker vända på dygnet tills imorgon, taktik = hitta något på datan som jag fastnar vid, vilket gör så att jag distraheras från att sova.
Hur jag har lyckats på en skala 1-10 så skulle jag nog tippa på... 0, eller 2 kanske. För att vara snäll.
Alltså, för att få en sammanfattning av det hela :
Jag ligger i min säng och är hyffsat trött. Jag har gjort upp ett avtal med mig själv om att inte somna. Vilket kan bli en aning knepigt med tanke på att jag definitivt inte är en "natt-människa", och redan trött.
Hard times, Hard times.


Typ så här, fast med en data istället för ... det hon sover på som jag inte kommer på namnet till...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback