Yesterday...

I was with Sofia.
Haha vi kröp runt bland buskarna i snön, hittade narnia, slogs mot en okänd attackerare som vi sedan överrumplades av våra snöbollar, vi gjorde en snögubbe som jag sedan mosade av misstag när jag skulle få den att sitta fast. Vi letade bilder till en kalender och spelade Eyetoy.
Så såg våran dag ut.
Bilder har ni här :

Osminkade och helt bhjkapepitkgj efter att ha varit ute i snön x)

Hahahahahahaha yeah heta or whaaat?????!!!!!

Det tog för lång tid att ladda upp dom så ni får bara dom från eyetoyen.
Sen sjöng jag och Linnea singstar, resultaten blev typ "wannabe" och "lovande:)" hahahahaha.
Om jag är snäll så kanske jag lägger upp en mycket vacker video också.... m-o-a-h-a-h-a-h-a




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback