Total eclipse of the heart

Okey, nu är jag trött. Trött tjej = trött inlägg.
Livet är hårt.
Min rygg, mina armar och ... ja inget mer ehehe är typ helt döda, vi gjorde den dära plankan i typ 10 år på sidan, framåt,en massa "hard.stuffs" och bielman, så nu är jag död.
Bli inte förvånade ifall jag kommer till skolan imrn som typ värsta senila gamla farmor, helt okej.
Som jag fick vara på gympan. Farmor och farfar. Yesbox.
Som att det är mitt öde att vara en sån. Typ förtids-farmor.
Aja jag vet inte vad jag skriver, bara babblar på.
Jag är hungrig (nähä du är ju aldrig hungrig annars...?)

Härlig bild från Hälsingland...



» Julia

naw vilken göllig bild =) du får skicka ALLA bilder till mej sen :D:D <3333333

2011-01-26 // 12:23:47
» Sofia

Diggar den där fisen i mitten....hmmm..Vad heter det nu igen?... Just det! BLEKFIS!! Hahahahaha XD

2011-01-27 // 15:17:26

Finaste bästaste älskade kusin :* <3 !

2011-01-28 // 00:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback