Längtar tills: Imorgon

Wiho, just nu sitter en glad Amanda framför datan, igen...
Men aja, det ska vi inte haka upp oss på, jag är asglad iallafal:
1. Jag landade en axel-öggel idag på träningen, och jag som inte ens brukar klara en axel, och nu gick det toppenbra helt plötsligt!
2. Jag ska äntligen få se Welcome to the Riley's imrn!

Nu vill jag bara tränatränaträna! Gaah jag är på så bra humör, och så ska man typ snart sova.
Slöseri på bra humör om jag får säga det själv. Man borde kunna lägga det i en låda och ta fram det imorgon igen!


En låt som passar in med mitt humör just nu!
Livet är underbart!



Sv: ja, men eller hur! tack! <3 din är också rolig att läsa! :) (L)

2011-01-28 // 09:27:07

Fin blogg! Kika gärna in på min och lämna en kommentar!:)

2011-01-28 // 14:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback