Belive me when I say she got that whole place glowin'

 Haha den här kvällen ser typ ut precis som igår: Jag sitter framför datan och lyssnar på samma låtar, mimar med och typ somnar.(man kan ju inte sjunga med när det är folk hemma och grannarna är hemma från jobbet. Sjunger gör man när man precis har kommit hem från skolan och ingen slutat jobbet än) Lyssnar på allt från B.o.B till Bruno Mars till Katy Perry till Kesha till Akon till Rihanna lalalalala jag orkar inte ta upp fler *puh*
Det var utmattande.
Nu ska jag fortsätta med min meningslösa kväll. Meningslösa sköna kväll.
Föresten, träningen gick skit, jag hoppade in ett fönster i baracken där vi byter om när jag skulle nudda lampan för att överbevisa Anastasija, och Anastasija kan inte göra ett sånt dära roligt ljud med munnen som alla kan, fast man kan inte skriva det (y)

Hahahaha gamla oseriösa bilder från sjuan som jag hittade i mitt fina arkiv...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback