Min Fredag

har varit toppen :D
Skolan va rolig, sen efter det så gick jag, julia, lisa, felix & emil mer till stan, vi plockade på oss massa ballonger från olika partier, satte klistermärken i pannan, sen gick vi till ån och smällde ballongerna för ingen orkade bära dom höhö, och sen retade vi ankorna och flummade runt. typ.
Jag är egenligen asrädd när någon smäller ballonger, jag hatar smällen och ... när de går sönder? haha nej jag vet inte men jag blir riktigt rädd då ;o

Sen hade jag träning, ingen is för dom "#%&*"`ishockey spelarna hade match, så vi fick ha mark istället.
damp.
Nu har jag bytt till myskläder, ska äta och sen bara slappa framför tvn
CIAAAO

ån vid ...valborg... äsch jag kommer inte ihåg vad det heter.
Men den är det närmaste jag kunde komma ifall bilden skulle ha med dagen att göra ;p


Forsränningen Amanda, forsränningen!!XD

2010-09-07 // 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback