Cause you have a bad day

Jag var helt död i morse
Jag gick till bussen och till skolan utan paraply i spöregnet
Det var äckelfisk till lunch
Vi hade SO prov
Jag fick gå utan paraply igen
Datan hackar sönder
Jag dampar
Jag vet inte när träningen börjar idag
Jag ska lämna in en SO-uppgift imorgon som jag inte ens börjat på
Jag är hungrig
Jag har fått mina skolfoton
Jag blev ful
Vad mer kan gå fel?
Fråga mig ikväll igen så har jag säkert en till lista som är minst lika lång -.-



» Sofia

Hahaha Amanda du måste ha sånna här dagar minst en gång i veckan eller nåt! Tyvärr (om man nu kan säga så), kan jag idag inte säga "jag vet hur det känns", men ordet TRÄD kanske räcker?:)

2010-10-07 // 18:22:08
» Lina

Tjena, jag har tyvärr inte fått något meddelande om kontaktuppgifter ? ! =)

2010-10-07 // 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback