Tjockis-varning

Idag skulle vi göra ngn farkost (tror jag det hette haha) som man skulle lägga ett ägg i, sen skulle man släppa ner den från högsta våningen på skolan, och då skulle ägget hålla. Hahaha jag jobbade med Emma & Julia, våran blev lite fail till utseendet, men ÄGGET HÖÖÖLL, trots att den typ åkte upp och ner och in i väggen? :D men det var iallafal askul

Sen tog jag & julia bussen till stan och kollade på jacka på holmlunds (som jag beställde nygg btw!) och sen åt vi paj på McDonalds, det var det äckligaste ja ätit i hela mitt liv! Typ blåbärssylt som smakade tuggummi med typ friterat äckel utanpå. Så vi köpte glass istället hehe. tjockisar.

Lite långt inlägg, så jag avslutar här, och nu. typ. precis..... här.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback